Nikt w firmie nie rozumie klientów, którym firma oferuje swoje rozwiązania, ich potrzeb i oczekiwań tak dobrze jak Olga. Wie, jak dostarczać właściwe rozwiązania i potrafi szybko reagować, aby zapewnić zadowolenie klienta. Pracuje w firmie od 2014 roku, przez wiele lat w zespole Call Center, którym następnie kierowała. W 2023 awansowała na stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Obsługi Klienta. Ma zdolność budowania relacji i posiada silne umiejętności interpersonalne, które zwiększają zaangażowanie klientów i lojalność wobec firmy.
Olga jest naturalnym liderem z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i przywódczymi, co pozwala jej motywować zespół do osiągania celów i zapewniania wysokiej jakości obsługi klienta. Ma solidne zrozumienie technologii, które jest używane w tym obszarze, a jej strategiczne podejście do planowania pozwala działać skutecznie i wydajnie dla firmy.
Jest absolwentką kierunku Zarządzanie na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, gdzie ukończyła magisterium w zakresie zarządzania procesami i projektami.
W imieniu Zarządu spółki Olga Gójska odpowiada za obszary sprzedaży, marketingu, HR i back office.