Olga Gójska

Data publikacji: 03 2023

Nikt w firmie, tak jak Olga, nie rozumie klientów, którym Spółka oferuje swoje rozwiązania, ich potrzeby i oczekiwania, i wie jak dostarczać im  odpowiednich rozwiązań – umie szybko reagować, aby zapewnić im zadowolenie. Posiada zdolność do budowania relacji i silne umiejętności interpersonalne zwiększania zaangażowania i lojalności klientów wobec firmy. Jest urodzoną liderką, ma doskonałe umiejętności komunikacyjne i przywódcze, co pozwala jej motywować zespół do osiągania celów i zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta. Świetnie rozumie technologię, której używa firma w tym obszarze a strategiczne podejście do planowania pozwala jej na  skuteczne i efektywne działania dla firmy. Związana z firmą od 2013 roku. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Warszawie na kierunku Administracja i Zarządzanie.

Opracowanie: sebastian