-
2010
- Pod szyldem Ratalnie.com zawieramy z Pacjentami pierwsze, ręcznie spisywane na kilku kartkach papieru, umowy pożyczek ratalnych na leczenie implantologiczne.
- Zawieramy pierwszą umowę partnerską z kliniką implantologiczną.
-
2011
- Udzieliliśmy finansowania setnemu Pacjentowi.
- Od pierwszego kontaktu do podpisania Umowy potrzebne jest średnio 5 dni roboczych.
-
2012
Rozwijamy finansowanie usług medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej – w Polsce dynamicznie rośnie zainteresowanie tego typu usługami.
-
2013
- Rozwijamy system finansowania ratalnego pod brandem MediRaty.
- Pierwszy 1 000 współpracujących placówek, większość stanowią kliniki stomatologiczne.
-
2017
System finansowania dostępny jest już w 5 000 gabinetów, klinik i szpitali w Polsce.
-
2018
- Ponad 60% usług które finansujemy jest związana ze stomatologią.
- Drugą, najczęściej finansowaną przez nas kategorią usług jest medycyna estetyczna.
-
2019
- Powstaje system płatności odroczonych i ratalnych PayDent (obecnie MediPay).
- Z naszego systemu zaczynają korzystać pierwsze przychodnie weterynaryjne.
- Liczba Pacjentów, którym pomagamy opłacić usługi w ratach przekracza 5 000.
-
2020
- We współpracujących z nami klinikach estetycznych zaczynamy wdrażać systemy płatności odroczonych i ratalnych PayPlus (obecnie MediPay).
- Liczba udzielonych pożyczek przekroczyła 10 000.
-
2021
- Płatność odroczona z użyciem smartfonu trwa 45 sek.
- Z naszych usług skorzystało 20 000 osób.
- Jesteśmy …odporni na pandemię.
-
2022
- Przekraczamy granicę 10 000 współpracujących placówek.
- W całym roku udzieliliśmy 40 000 pożyczek.
-
2023
- „Zmieniamy się na wiosnę” – nasze usługi przechodzą rebranding.
- MediRaty, MediPay i MediKod – wspólnym mianownikiem jest finansowanie usług dla szeroko rozumianego zdrowia.
- Listopad: debiut LM PAY S.A. na niemieckiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Düsseldorfie Deutsche Börse Xetra
-
2024
Rozwijamy się!
- Osiągamy wzrost przychodów oraz większą liczbę nowych i stałych klientów. Ich zaufanie i uznanie dla jakości motywują nas do jeszcze lepszego zaspokajania ich potrzeb.
- Wprowadzamy tzw. fastpay i skracamy czas transakcji o kolejne sekundy dla klientów powracających, których jest już ponad 30 proc.