Mówiąc o rebrandingu należy zacząć od tego co się pod tym słowem kryje.
Rebranding to przede wszystkim budowanie wizerunku marki w świadomości konsumentów.
Głównym zadaniem rebrandingu jest „odświeżenie” marki poprzez dodanie jej pewnych wartości oraz innowacyjnych zmian.
My – LM Pay w ramach rebrandingu ujednoliciliśmy trzy oferowane przez nas formy płatności odroczonych: MediRaty, MediPay, MediKod.
Wszystko to działo się pod szyldem specjalnej akcji „Zmieniamy się na wiosnę”, która miała na celu zaproponowanie klinikom możliwości oferowania ich pacjentom szansy pobrania MediKodów.
Jako firma z wieloletnim doświadczeniem dostrzegamy, że systemy odroczonych płatności zwiększają rentowność klinik.
Akcja rebrandingowa LM Pay oprócz ujednolicenia nazw trzech form płatności odroczonych dotyczyła również zmiany kolorystycznej.
Nowe pastelowe barwy łączą się i współgrają z kluczowymi wartościami firmy:
- niebieski to symbol spokoju, czystości oraz bezpieczeństwa
- turkusowy kojarzy się przede wszystkim z relaksem, wyciszeniem oraz pozytywnym nastawieniem
- pomarańczowy to barwa bardzo mocno energetyczna, która niesie za sobą symbolikę ciepła, bezpieczeństwa oraz innowacji. Ponadto pomarańczowy symbolizuje również dążenie do celu.
#lmpay #MediRaty #MediPay #MediKod
Opracowane na podstawie profilu LM PAY S.A. na Linkedin