Rebranding i akcja zmieniamy się na wiosnę

Data publikacji: 07 2023

Mówiąc o rebrandingu należy zacząć od tego co się pod tym słowem kryje.

Rebranding to przede wszystkim budowanie wizerunku marki w świadomości konsumentów.

Głównym zadaniem rebrandingu jest „odświeżenie” marki poprzez dodanie jej pewnych wartości oraz innowacyjnych zmian.

My – LM Pay w ramach rebrandingu ujednoliciliśmy trzy oferowane przez nas formy płatności odroczonych: MediRaty, MediPay, MediKod.

Wszystko to działo się pod szyldem specjalnej akcji „Zmieniamy się na wiosnę”, która miała na celu zaproponowanie klinikom możliwości oferowania ich pacjentom szansy pobrania MediKodów.

Jako firma z wieloletnim doświadczeniem dostrzegamy, że systemy odroczonych płatności zwiększają rentowność klinik.

Akcja rebrandingowa LM Pay oprócz ujednolicenia nazw trzech form płatności odroczonych dotyczyła również zmiany kolorystycznej.

Nowe pastelowe barwy łączą się i współgrają z kluczowymi wartościami firmy:

  • niebieski to symbol spokoju, czystości oraz bezpieczeństwa
  • turkusowy kojarzy się przede wszystkim z relaksem, wyciszeniem oraz pozytywnym nastawieniem
  • pomarańczowy to barwa bardzo mocno energetyczna, która niesie za sobą symbolikę ciepła, bezpieczeństwa oraz innowacji. Ponadto pomarańczowy symbolizuje również dążenie do celu.

#lmpay #MediRaty #MediPay #MediKod

Opracowane na podstawie profilu LM PAY S.A. na Linkedin

Opracowanie: Natalia Jamrozik

natalia.jamrozik@mediraty.pl