Nasza historia

Historia dzisiejszej Spółki sięga roku 2010, kiedy to Jakub Czarzasty, obecny prezes, gościł na kongresie implantologów stomatologicznych. Tam, przysłuchując się wypowiedziom specjalistów, dostrzegł jedną z kluczowych przeszkód, hamujących rozwój nowoczesnej implantologii w Polsce - wysokie koszty jednorazowe procedur dla pacjentów. Inną barierą był podnoszony w rozmowach kuluarowych brak chęci i kompetencji lekarzy do prowadzenia z pacjentami efektywnych rozmów o tych kosztach. Wtedy to zapłonęła idea stworzenia rozwiązania, które złagodziłoby lub wyeliminowała oba te problemy. Rozmowy w kuluarach przyniosły entuzjastyczną wizję, która natychmiast spotkała się z powszechną aprobatą uczestników kongresu i stała się kamieniem milowym dla dzisiejszej Spółki.

Kongres Zaczęliśmy w 2010 roku. Inspiracją do stworzenia MediRat była konferencja implantologów stomatologicznych niedaleko Warszawy...

Zapadła decyzja, aby skoncentrować się na tym obszarze rynkowym, tworząc rozwiązania natychmiast poddawane ocenie profesjonalistów i pacjentów - próbie rynku. Z miesiąca na miesiąc, z roku na rok zwiększał się zasięg naszego działania. Nie mając rodzimej konkurencji ani innych punktów odniesienia tworzyliśmy i testowaliśmy wiele uzupełniających rozwiązań, które miały na celu jeszcze skuteczniej odpowiedzieć na potrzeby klinik i ich pacjentów. Ostatecznie to nie tylko pieniądze, chociaż działamy w branży finansowej, nie tylko technologia są źródłem naszego sukcesu. Stoją za nim konkretne osoby, które tworzyły i tworzą zespół LM PAY S.A., i które są najcenniejszym „kapitałem”. Tylko dzięki obdarzonym niezwykłą pasją, motywacją i wzajemnym szacunkiem ludziom jesteśmy w stanie budować zaufanie pacjentów, partnerów i inwestorów. To właśnie oni są mistrzami naszej firmy i jej pozycji na rynku.

Rok 2022 był dla nas pełen wyzwań, ale ostatecznie je pokonaliśmy.

To nasza historia. Opowieść o ludziach, którzy wraz z ich zdolnościami i zaangażowaniem stanowią klucz do naszego sukcesu. Zjednoczeni, rozwijający się i tworzący, budujemy przyszłość, w której nasza Spółka rozkwita i jest źródłem radości dla nas, wartości dla naszych Partnerów i ich klientów.

2024 - jesteśmy już firmą notowaną na niemieckiej giełdzie, co dodatkowo motywuje nas do ciągłego doskonalenia naszych umiejętności.
  • 2010

    • Pod szyldem Ratalnie.com zawieramy z Pacjentami pierwsze, ręcznie spisywane na kilku kartkach papieru, umowy pożyczek ratalnych na leczenie implantologiczne.
    • Zawieramy pierwszą umowę partnerską z kliniką implantologiczną.
  • 2011

    • Udzieliliśmy finansowania setnemu Pacjentowi.
    • Od pierwszego kontaktu do podpisania Umowy potrzebne jest średnio 5 dni roboczych.
  • 2012

    Rozwijamy finansowanie usług medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej – w Polsce dynamicznie rośnie zainteresowanie tego typu usługami.

  • 2013

    • Rozwijamy system finansowania ratalnego pod brandem MediRaty.
    • Pierwszy 1 000 współpracujących placówek, większość stanowią kliniki stomatologiczne.
  • 2017

    System finansowania dostępny jest już w 5 000 gabinetów, klinik i szpitali w Polsce.

  • 2018

    • Ponad 60% usług które finansujemy jest związana ze stomatologią.
    • Drugą, najczęściej finansowaną przez nas kategorią usług jest medycyna estetyczna.
  • 2019

    • Powstaje system płatności odroczonych i ratalnych PayDent (obecnie MediPay).
    •  Z naszego systemu zaczynają korzystać pierwsze przychodnie weterynaryjne.
    • Liczba Pacjentów, którym pomagamy opłacić usługi w ratach przekracza 5 000.
  • 2020

    • We współpracujących z nami klinikach estetycznych zaczynamy wdrażać systemy płatności odroczonych i ratalnych PayPlus (obecnie MediPay).
    • Liczba udzielonych pożyczek przekroczyła 10 000.
  • 2021

    • Płatność odroczona z użyciem smartfonu trwa 45 sek.
    •  Z naszych usług skorzystało 20 000 osób.
    • Jesteśmy …odporni na pandemię.
  • 2022

    • Przekraczamy granicę 10 000 współpracujących placówek.
    •  W całym roku udzieliliśmy 40 000 pożyczek.
  • 2023

    • „Zmieniamy się na wiosnę” – nasze usługi przechodzą rebranding.
    • MediRaty, MediPay i MediKod – wspólnym mianownikiem jest finansowanie usług dla szeroko rozumianego zdrowia.
    • Listopad: debiut LM PAY S.A. na niemieckiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Düsseldorfie Deutsche Börse Xetra

     

  • 2024

    Rozwijamy się!

    • Osiągamy wzrost przychodów oraz większą liczbę nowych i stałych klientów. Ich zaufanie i uznanie dla jakości motywują nas do jeszcze lepszego zaspokajania ich potrzeb.
    • Wprowadzamy tzw. fastpay i skracamy czas transakcji o kolejne sekundy dla klientów powracających, których jest już ponad 30 proc.


Poprawiamy nie tylko wiedzę
w zakresie psychologii sprzedaży,
ale także wzajemne relacje, 2024.












Poprawiamy nie tylko wiedzę
w zakresie psychologii sprzedaży,
ale także wzajemne relacje, 2024.












Poprawiamy nie tylko wiedzę
w zakresie psychologii sprzedaży,
ale także wzajemne relacje, 2024.