Nasz model współpracy obejmuje bezkosztowe wdrożenie systemu finansowania, szkolenia i wsparcie marketingowe oraz cały czas rozwijany dedykowany, bezpłatny marketplace.
Uruchom u siebie system MediRaty – finansowania i płatności ratalnych dla kosztów planowanych usług
Uruchom u siebie system MediRaty – finansowania i płatności ratalnych dla kosztów planowanych usług
Daj Pacjentom większy dostęp do swoich usług dzięki umożliwieniu im bezgotówkowego zakupu i zwiększ obroty nawet o 60%Skorzystaj z naszych sprawdzonych rozwiązań i 10-letniego doświadczenia na rynku.
Uruchom u siebie system MediPay – płatności odroczonych i ratalnych po wizycie/po wykonaniu usługi
Coraz więcej klientów korzysta z możliwości bezpłatnego odroczenia płatności za zakupy w sieci do 30 dni. A Twoi klienci jak przyjęliby możliwość odroczenia płatności lub błyskawicznego rozłożenia jej na 3, 4, 8 lub 12 rat za pomocą dwóch kliknięć na smartfonie? Bez gotówki i karty.
Wystarczy smartfon, którym klient potwierdzi transakcję, środki na Twoim rachunku pojawią się już na drugi dzień – od nas. Proste i wygodne. Z tego rozwiązania korzysta już blisko 5 000 placówek w Polsce i teraz możesz dołączyć do tego grona. Rozwiązanie umożliwiające klientowi rozliczenie zakupu Twojej usługi – przelewem do 30 dni (bezpłatnie) lub w ratach od 100 zł do 5 000 zł – zapoznaj się i zamów:
Procedura „na próbę”.
Taka współpraca nie wymaga podpisania stałej Umowy a jej zasady są proste: wystarczy przygotować Pacjentowi plan leczenia wraz z kosztorysem i na tej podstawie wystawić fakturę pro-forma pok@mediraty.pl lub przekazać Pacjentowi, który ją do nas dostarczy.
Pacjent powinien skontaktować się z naszym Konsultantem, który przeprowadzi weryfikację zdolności kredytowej (podczas kilkuminutowej rozmowy telefonicznej pod nr tel. 22 266 83 70 pon.-pt. 8-20, sob. 9-14). Po pozytywnej weryfikacji i podpisaniu przez Pacjenta wysłanej kurierem Umowy ratalnej, placówka otrzyma środki bezpośrednio na swój rachunek, zwykle następnego dnia. Placówka nie ponosi żadnych kosztów związanych z finansowaniem udzielonym Pacjentowi.
Uwaga! Procedura na próbę dotyczy tylko systemu MediRaty i tylko usług medycznych (z wyłączeniem finansowania sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego, okularów etc.).
Taka współpraca nie wymaga podpisania stałej Umowy i jest prosta: wystarczy przygotować Pacjentowi plan leczenia wraz z kosztorysem i na tej podstawie wystawić fakturę pro-forma oraz przesłać ją do nas na adres: pok@mediraty.pl lub przekazać Pacjentowi.
Pacjent powinien skontaktować się z naszym Konsultantem, który przeprowadzi weryfikację zdolności kredytowej podczas kilkuminutowej rozmowy telefonicznej pod nr tel.: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14). Po pozytywnej i bezpłatnej weryfikacji i podpisaniu przez Pacjenta wysłanej kurierem Umowy ratalnej, placówka otrzyma środki bezpośrednio na swój rachunek, nawet tego samego dnia.
Placówka nie ponosi żadnych kosztów związanych z finansowaniem udzielonym Pacjentowi.
Placówka zainteresowana współpracą i korzystaniem z systemów finansowania MediRaty i MediPay powinna:
lub
lub
Po takim zgłoszeniu, w ciągu 3 dni roboczych, skontaktuje się z Państwem telefonicznie dedykowany Opiekun Regionalny w celu sfinalizowania Umowy o współpracy, ustalenia terminu wdrożenia i szkolenia personelu.
Zarówno dla lekarza jak i dla Pacjenta sprawy finansowe mogą być tematem drażliwym i unikanym przez obie strony dlatego często posługujemy się mottem:
"Lekarz ma leczyć a Pacjent …nie rujnować swojego domowego budżetu."
MediRaty zaspokajają potrzeby obu stron, które mogą skupić się na tym co jest najważniejsze: na leczeniu.
Zostań naszym Partnerem! Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń: 22 266 83 70 (pon.- pt. 9-16) lub wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy – oddzwonimy w ciągu 1 dnia roboczego.
To pierwsze w Polsce rozwiązanie w kategorii consumer finance, odpowiadające na specyficzne potrzeby Pacjentów, dedykowane klinikom stomatologicznym i innym podmiotom branży medycznej, klinikom medycyny estetycznej oraz klinikom weterynaryjnym w całej Polsce. Usługa zostało wprowadzona w 2010 roku przez spółkę Ratalnie.com SA (obecnie: LM PAY S.A.) z myślą o finansowaniu procedur stomatologicznych (szczególnie: drogich procedur protetycznych i implantoprotetycznych).
Zasada działania systemu jest bardzo prosta.
Pacjent może całość kosztów zabiegu i wszystkich usług z nim związanych zapłacić w ratach, lub część kosztów pokryć z własnych środków a resztę sfinansować MediRatami. Wariant finansowania zależy od indywidualnych potrzeb Pacjenta oraz od zdolności kredytowej na potrzebną kwotę.
Po podpisaniu umowy o współpracy Pacjent może płacąc w ratach zakupić każdą świadczoną przez klinikę usługę lub procedurę lub zrealizować kompleksowy plan leczenia:
Podstawowy zakres Umowy o współpracy umożliwia Partnerowi medycznemu całkowicie bezpłatne świadczenie usług, zapewnia także bezpłatne materiały marketingowe.
Szczegóły we wzorze Umowy o współpracy lub pod nr tel. 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14)
W interesie placówki jest poinformować Pacjenta o możliwości finansowania i płatności ratalnej oraz umożliwić Pacjentowi bezpłatną weryfikację i przedstawienie niezobowiązującej oferty finansowania. Weryfikacja zdolności może dać Państwa Pacjentom zupełnie nową perspektywę do bardziej zaawansowanego i kompleksowego leczenia.
Przykładowo: miesięczne zarobki „na rękę” Państwa Pacjenta, w wysokości 3 000 zł pozwalają mu uzyskać finansowanie na poziomie 29 000 zł.
Placówka nie ma obowiązku udziału w formalnościach związanych z procedurą finansowania, pracownicy nie muszą niczego wypełniać itd. Tym zajmuje się specjalnie przeszkolony Konsultant telefoniczny, który podczas rozmowy:
Ponieważ polscy Pacjenci nie są przyzwyczajeni do tego typu finansowania i płatności za usługi medyczne – w dobrze pojętym interesie Partnera jest skuteczne przekazanie takiej informacji każdemu swojemu Pacjentowi.
Tak, praktykujemy takie rozwiązanie: Pacjent chciałby rozliczyć się w ratach, ale gabinet nie podpisał jeszcze z nami umowy o współpracy.
Wystarczy, że gabinet prześle do nas (pok@mediraty.pl) fakturę pro-forma za leczenie Pacjenta, która zostanie opłacona przez nas natychmiast po pozytywnym zweryfikowaniu zdolności kredytowej Pacjenta i profilu działalności gabinetu.
Główną zasadą systemu MediRaty z punktu widzenia Partnera medycznego jest przeniesienie całego ryzyka za opóźnienia w spłacie zobowiązania lub zaprzestania spłaty na LM PAY S.A. W takiej sytuacji uruchamiana jest standardowa, opisana w Umowie ratalnej z Pacjentem procedura windykacyjna, w którą Partner medyczny w żaden sposób nie jest angażowany, nie uczestniczy w niej.
To jest niemożliwe. Jednak każdy przypadek jest indywidualny i analizowany przez nas bardzo dokładnie. Standardowo korzystamy z bazy informacji kredytowej BIK i analizujemy sytuację zawodową, materialną i rodzinną Pacjenta w aspekcie możliwości do spłaty bez zbytniego obciążenia domowego budżetu. Szczególnie, gdy w grę wchodzą drogie usługi.
Gdy Pacjent otrzymuje w wyniku analizy kategorię „całkowity brak zdolności kredytowej” – jesteśmy przeciwni udzieleniu mu finansowania, także aby ochronić ich od ryzyka wpadnięcia w tarapaty finansowe. Staramy się być fair wobec Pacjentów. To nasz powód do dumy.
Jako instytucja z branży consumer finance zajmujemy się pożyczaniem pieniędzy, które powierzają nam m.in. polskie banki spółdzielcze. Nie finansujemy zabiegu Pacjentowi, gdy z naszej analizy wynika, że ryzyko spłaty jest zbyt wysokie – staramy się działać racjonalnie i w dobrze pojętym interesie Pacjenta.
System płatności MediPay znajduje się już w ponad 12 000 placówek. Są to gabinety, kliniki oraz przychodnie o różnych specjalizacjach. Pełną listę placówek, w których możesz zrealizować płatność MediPay znajdziesz w specjalnej wyszukiwarce na stronie https://medipay.pl/
Gabinet musi z nami współpracować i obsługiwać nasze płatności (mieć dostęp do naszego systemu). Standardowy limit zakupów różnych usług w systemie MediPay wynosi 5 000 zł(maks. 8 600 zł). Do limitu nie wliczamy zobowiązań ratalnych za pomocą systemu MediRaty (gdzie następuje pełna, telefoniczna weryfikacja zdolności i historii kredytowej).
Do limitu nie wliczamy zobowiązań ratalnych za pomocą systemu MediRaty (gdzie następuje pełna, telefoniczna weryfikacja zdolności i historii kredytowej).
Gabinet po transakcji otrzymuje od nas całą kwotę za wykonaną usługę, natychmiast - na swój rachunek, a my oczekujemy jej spłaty od klienta, w sposób wygodny dla niego, czyli: w 1, 3, 4, 8 lub 12 ratach.
Przy rozliczeniu płatności klient musi mieć smartfon z internetem, dowód osobisty potwierdzający jego tożsamość oraz, że jest obywatelem polski.
Na smartfon klient dostaje informację o spłacie, którą zatwierdza SMS-em.
Jeżeli zobowiązania klienta wobec nas nie przekraczają 5 000 zł (maks. 8 600 zł) klient może odraczać płatności w tym samym lub innym gabinecie aż do osiągnięcia tego limitu. Dodatkowo może uzyskać finansowanie do 30 000 zł w systemie MediRaty, które nie wlicza się do limitu.
Z szybkiej formy płatności MediPay możesz korzystać aż do limitu jakim jest 5 000zł (maks. 8 600 zł).
Zastrzegamy sobie tylko prawo do weryfikacji w dostępnych bazach informacji kredytowych BIK czy KRD, pod względem zadłużenia.
Nie, jedyne co musisz przy sobie mieć to dowód osobisty, żeby potwierdzić twoją tożsamość i smartfon, z którego SMS-em potwierdzisz, że zgadzasz się z nami współpracować, zgodnie z Umową.
MediPay to system płatności za zabiegi, dostępny w wybranych klinikach i gabinetach w Polsce. Dzięki niemu możliwe jest odroczenie płatności i jej uregulowanie przelewem w terminie do 30 dni bez dodatkowych kosztów lub rozłożenie spłaty na 3, 4, 8 lub 12 rat.
Z MediPay może skorzystać osoba, która spełnia poniższe warunki:
polskie obywatelstwo, wiek 18-75 lat ,posiadająca przy sobie dowód osobisty.