Współpraca B2B

Zostań Partnerem LM PAY S.A.

Nasz model współpracy obejmuje bezkosztowe wdrożenie systemu finansowania, szkolenia i wsparcie marketingowe oraz cały czas rozwijany dedykowany, bezpłatny marketplace.

MediRaty

Uruchom u siebie system MediRaty – finansowania i płatności ratalnych dla kosztów planowanych usług

Uruchom u siebie system MediRaty – finansowania i płatności ratalnych dla kosztów planowanych usług

Daj Pacjentom większy dostęp do swoich usług dzięki umożliwieniu im bezgotówkowego zakupu i zwiększ obroty nawet o 60%Skorzystaj z naszych sprawdzonych rozwiązań i 10-letniego doświadczenia na rynku.

  • Finansowanie w wysokości od 500 zł do 30 000 zł ma formę umowy pożyczki z klientem i podlega przepisom ustawy o kredycie konsumenckim; środki są przelewane bezpośrednio do kliniki-usługodawcy przed realizacją usługi
  • Bezgotówkowy zakup usług w Twojej placówce. Korzystne warunki finansowania i płatności ratalnych to może być to, czego oczekują Twoi Pacjenci dzięki rozłożeniu płatności na raty zrealizuje łatwo plan leczenia i przejdą metamorfozę zamiast odkładać leczenie w czasie i leczyć się …na raty. Przekonaj się, że warto zostać naszym partnerem i dołącz do grona ponad 8 000 placówek medycznych w Polsce, które już korzystają z naszych rozwiązań
  • Współpraca jest bezpłatna co znaczy, że placówka nie ponosi żadnych kosztów związanych z finansowaniem udzielonym Pacjentowi (poza programem Raty 0%).
  • Wszystkie formalności związane z udzieleniem finansowania są po stronie MediRat a nie placówki – bo szanujemy Twoją pracę i czas! Nad obsługą Pacjentów pracuje telefoniczny zespół konsultantów od poniedziałku (8-20) do soboty (9-14).
  • W ramach umowy o współpracy zapewniamy dodatkowo: materiały marketingowe a dla najbardziej aktywnych zespołów także program motywacyjny i wsparcie promocyjne.

MediPay

Uruchom u siebie system MediPay – płatności odroczonych i ratalnych po wizycie/po wykonaniu usługi

Coraz więcej klientów korzysta z możliwości bezpłatnego odroczenia płatności za zakupy w sieci do 30 dni. A Twoi klienci jak przyjęliby możliwość odroczenia płatności lub błyskawicznego rozłożenia jej na 3, 4, 8 lub 12 rat za pomocą dwóch kliknięć na smartfonie? Bez gotówki i karty.

Wystarczy smartfon, którym klient potwierdzi transakcję, środki na Twoim rachunku pojawią się już na drugi dzień – od nas. Proste i wygodne. Z tego rozwiązania korzysta już blisko 5 000 placówek w Polsce i teraz możesz dołączyć do tego grona. Rozwiązanie umożliwiające klientowi rozliczenie zakupu Twojej usługi – przelewem do 30 dni (bezpłatnie) lub w ratach od 100 zł do 5 000 zł – zapoznaj się i zamów:

https://medipay.pl/dla-gabinetow/

Wypróbuj

Procedura „na próbę”.

Taka współpraca nie wymaga podpisania stałej Umowy a jej zasady są proste: wystarczy przygotować Pacjentowi plan leczenia wraz z kosztorysem i na tej podstawie wystawić fakturę pro-forma pok@mediraty.pl lub przekazać Pacjentowi, który ją do nas dostarczy.

Pacjent powinien skontaktować się z naszym Konsultantem, który przeprowadzi weryfikację zdolności kredytowej (podczas kilkuminutowej rozmowy telefonicznej pod nr tel. 22 266 83 70 pon.-pt. 8-20, sob. 9-14). Po pozytywnej weryfikacji i podpisaniu przez Pacjenta wysłanej kurierem Umowy ratalnej, placówka otrzyma środki bezpośrednio na swój rachunek, zwykle następnego dnia. Placówka nie ponosi żadnych kosztów związanych z finansowaniem udzielonym Pacjentowi.

Uwaga! Procedura na próbę dotyczy tylko systemu MediRaty i tylko usług medycznych (z wyłączeniem finansowania sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego, okularów etc.).

Formularz – wypełnij i wyślij, nasz menedżer regionalny oddzwoni w ciągu 3 dni roboczych.

    Średnie obroty miesięczne placówki:

    Administratorem danych osobowych jest LM PAY S.A. z siedzibą w Warszawie (Lechicka 23a, 02-156 Warszawa), który przetwarza Twoje dane osobowe w celu skontaktowania się z Tobą zgodnie z Twoją prośbą. Pozostałe informacje o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Ci na mocy RODO prawach, dostępne są w Polityce prywatności.

    FAQ

    Taka współpraca nie wymaga podpisania stałej Umowy i jest prosta: wystarczy przygotować Pacjentowi plan leczenia wraz z kosztorysem i na tej podstawie wystawić fakturę pro-forma oraz przesłać ją do nas na adres: pok@mediraty.pl lub przekazać Pacjentowi.

    Pacjent powinien skontaktować się z naszym Konsultantem, który przeprowadzi weryfikację zdolności kredytowej podczas kilkuminutowej rozmowy telefonicznej pod nr tel.: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14). Po pozytywnej i bezpłatnej weryfikacji i podpisaniu przez Pacjenta wysłanej kurierem Umowy ratalnej, placówka otrzyma środki bezpośrednio na swój rachunek, nawet tego samego dnia.

    Placówka nie ponosi żadnych kosztów związanych z finansowaniem udzielonym Pacjentowi.

    Placówka zainteresowana współpracą i korzystaniem z systemów finansowania MediRaty i MediPay powinna:

    • wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy widoczny powyżej

    lub

    • bezpośrednio skontaktować się z LM PAY S.A. pod numerem tel.: 22 266 83 70

    lub

    • mailowo pod adresem: pok@mediraty.pl konsultantka przyjmie zgłoszenie prosząc o podanie: nazwy rejestrowej placówki, adresu rejestrowego, województwa, osoby reprezentującej.

    Po takim zgłoszeniu, w ciągu 3 dni roboczych, skontaktuje się z Państwem telefonicznie dedykowany Opiekun Regionalny w celu sfinalizowania Umowy o współpracy, ustalenia terminu wdrożenia i szkolenia personelu.

    Zarówno dla lekarza jak i dla Pacjenta sprawy finansowe mogą być tematem drażliwym i unikanym przez obie strony dlatego często posługujemy się mottem:

    "Lekarz ma leczyć a Pacjent …nie rujnować swojego domowego budżetu."

    MediRaty zaspokajają potrzeby obu stron, które mogą skupić się na tym co jest najważniejsze: na leczeniu.

    Zostań naszym Partnerem! Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń: 22 266 83 70 (pon.- pt. 9-16) lub wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy – oddzwonimy w ciągu 1 dnia roboczego.

    To pierwsze w Polsce rozwiązanie w kategorii consumer finance, odpowiadające na specyficzne potrzeby Pacjentów, dedykowane klinikom stomatologicznym i innym podmiotom branży medycznej, klinikom medycyny estetycznej oraz klinikom weterynaryjnym w całej Polsce. Usługa zostało wprowadzona w 2010 roku przez spółkę Ratalnie.com SA (obecnie: LM PAY S.A.) z myślą o finansowaniu procedur stomatologicznych (szczególnie: drogich procedur protetycznych i implantoprotetycznych).

    Zasada działania systemu jest bardzo prosta.

    • Pacjent zainteresowany zakupem drogich komercyjnych usług medycznych lub weterynaryjnych, kontaktuje się telefonicznie z Konsultantem MediRat
    • Konsultant MediRat podczas jednej kilkuminutowej rozmowy telefonicznej weryfikuje zdolność i historię kredytową Pacjenta, ustala poziom ryzyka kredytowego oraz uzgadnia z Pacjentem warunki finansowania, po czym wysyła do Pacjenta kuriera z Umową, natychmiast po podpisaniu Umowy, LM PAY S.A. przeleje środki bezpośrednio na rachunek Partnera (placówki, która realizuje usługę)
    • Pacjent spłaca pierwszą ratę po ok. miesiącu od podpisania Umowy.

    Pacjent może całość kosztów zabiegu i wszystkich usług z nim związanych zapłacić w ratach, lub część kosztów pokryć z własnych środków a resztę sfinansować MediRatami. Wariant finansowania zależy od indywidualnych potrzeb Pacjenta oraz od zdolności kredytowej na potrzebną kwotę.

    Po podpisaniu umowy o współpracy Pacjent może płacąc w ratach zakupić każdą świadczoną przez klinikę usługę lub procedurę lub zrealizować kompleksowy plan leczenia:

    • wszelkiego rodzaju zabiegi stomatologiczne, medyczne, medycyny estetycznej, rehabilitacyjne, operacje, konsultacje, kompleksowe plany leczenia etc.
    • wszelkiego rodzaju leczenie wraz z pobytem w szpitalu i rehabilitacją oraz pobytem w hotelu, jeżeli jest to w ramach jednej procedury i jednego podmiotu medycznego
    • pakiety rehabilitacyjne
    • sprzęt zdrowotny, rehabilitacyjny, protezy etc.
    • badania diagnostyczne, badania genetyczne
    • procedury i usługi weterynaryjne

    Podstawowy zakres Umowy o współpracy umożliwia Partnerowi medycznemu całkowicie bezpłatne świadczenie usług, zapewnia także bezpłatne materiały marketingowe.

    Szczegóły we wzorze Umowy o współpracy lub pod nr tel. 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14)

    W interesie placówki jest poinformować Pacjenta o możliwości finansowania i płatności ratalnej oraz umożliwić Pacjentowi bezpłatną weryfikację i przedstawienie niezobowiązującej oferty finansowania. Weryfikacja zdolności może dać Państwa Pacjentom zupełnie nową perspektywę do bardziej zaawansowanego i kompleksowego leczenia.

    Przykładowo: miesięczne zarobki „na rękę” Państwa Pacjenta, w wysokości 3 000 zł pozwalają mu uzyskać finansowanie na poziomie 29 000 zł.

    Placówka nie ma obowiązku udziału w formalnościach związanych z procedurą finansowania, pracownicy nie muszą niczego wypełniać itd. Tym zajmuje się specjalnie przeszkolony Konsultant telefoniczny, który podczas rozmowy:

    • omawia potrzeby Pacjenta
    • przeprowadza weryfikację Pacjenta w bazie informacji kredytowej
    • szacuje ryzyko kredytowe i ustala z Pacjentem szczegóły i warunki Umowy ratalnej
    • kieruje kuriera z Umową do podpisania w dogodne dla Pacjenta miejsce (np. na adres domowy)
    • po podpisaniu przez Pacjenta Umowy zleca przelew pełnej kwoty za zabieg na rachunek kliniki (Pacjent spłaca pierwszą ratę ok. miesiąc później)

    Ponieważ polscy Pacjenci nie są przyzwyczajeni do tego typu finansowania i płatności za usługi medyczne – w dobrze pojętym interesie Partnera jest skuteczne przekazanie takiej informacji każdemu swojemu Pacjentowi.

    Tak, praktykujemy takie rozwiązanie: Pacjent chciałby rozliczyć się w ratach, ale gabinet nie podpisał jeszcze z nami umowy o współpracy.

    Wystarczy, że gabinet prześle do nas (pok@mediraty.pl) fakturę pro-forma za leczenie Pacjenta, która zostanie opłacona przez nas natychmiast po pozytywnym zweryfikowaniu zdolności kredytowej Pacjenta i profilu działalności gabinetu.

    Główną zasadą systemu MediRaty z punktu widzenia Partnera medycznego jest przeniesienie całego ryzyka za opóźnienia w spłacie zobowiązania lub zaprzestania spłaty na LM PAY S.A. W takiej sytuacji uruchamiana jest standardowa, opisana w Umowie ratalnej z Pacjentem procedura windykacyjna, w którą Partner medyczny w żaden sposób nie jest angażowany, nie uczestniczy w niej.

    To jest niemożliwe. Jednak każdy przypadek jest indywidualny i analizowany przez nas bardzo dokładnie. Standardowo korzystamy z bazy informacji kredytowej BIK i analizujemy sytuację zawodową, materialną i rodzinną Pacjenta w aspekcie możliwości do spłaty bez zbytniego obciążenia domowego budżetu. Szczególnie, gdy w grę wchodzą drogie usługi.

    Gdy Pacjent otrzymuje w wyniku analizy kategorię „całkowity brak zdolności kredytowej” – jesteśmy przeciwni udzieleniu mu finansowania, także aby ochronić ich od ryzyka wpadnięcia w tarapaty finansowe. Staramy się być fair wobec Pacjentów. To nasz powód do dumy.

    Jako instytucja z branży consumer finance zajmujemy się pożyczaniem pieniędzy, które powierzają nam m.in. polskie banki spółdzielcze. Nie finansujemy zabiegu Pacjentowi, gdy z naszej analizy wynika, że ryzyko spłaty jest zbyt wysokie – staramy się działać racjonalnie i w dobrze pojętym interesie Pacjenta.

    System płatności MediPay znajduje się już w ponad 12 000 placówek. Są to gabinety, kliniki oraz przychodnie o różnych specjalizacjach. Pełną listę placówek, w których możesz zrealizować płatność MediPay znajdziesz w specjalnej wyszukiwarce na stronie https://medipay.pl/

    Gabinet musi z nami współpracować i obsługiwać nasze płatności (mieć dostęp do naszego systemu). Standardowy limit zakupów różnych usług w systemie MediPay wynosi 5 000 zł(maks. 8 600 zł). Do limitu nie wliczamy zobowiązań ratalnych za pomocą systemu MediRaty (gdzie następuje pełna, telefoniczna weryfikacja zdolności i historii kredytowej).

    Do limitu nie wliczamy zobowiązań ratalnych za pomocą systemu MediRaty (gdzie następuje pełna, telefoniczna weryfikacja zdolności i historii kredytowej).

    Gabinet po transakcji otrzymuje od nas całą kwotę za wykonaną usługę, natychmiast - na swój rachunek, a my oczekujemy jej spłaty od klienta, w sposób wygodny dla niego, czyli: w 1, 3, 4, 8 lub 12 ratach.

    Przy rozliczeniu płatności klient musi mieć smartfon z internetem, dowód osobisty potwierdzający jego tożsamość oraz, że jest obywatelem polski.

    Na smartfon klient dostaje informację o spłacie, którą zatwierdza SMS-em.

    Jeżeli zobowiązania klienta wobec nas nie przekraczają 5 000 zł (maks. 8 600 zł) klient może odraczać płatności w tym samym lub innym gabinecie aż do osiągnięcia tego limitu. Dodatkowo może uzyskać finansowanie do 30 000 zł w systemie MediRaty, które nie wlicza się do limitu.

    Z szybkiej formy płatności MediPay możesz korzystać aż do limitu jakim jest 5 000zł (maks. 8 600 zł).

    Zastrzegamy sobie tylko prawo do weryfikacji w dostępnych bazach informacji kredytowych BIK czy KRD, pod względem zadłużenia.

    Nie, jedyne co musisz przy sobie mieć to dowód osobisty, żeby potwierdzić twoją tożsamość i smartfon, z którego SMS-em potwierdzisz, że zgadzasz się z nami współpracować, zgodnie z Umową.

    MediPay to system płatności za zabiegi, dostępny w wybranych klinikach i gabinetach w Polsce. Dzięki niemu możliwe jest odroczenie płatności i jej uregulowanie przelewem w terminie do 30 dni bez dodatkowych kosztów lub rozłożenie spłaty na 3, 4, 8 lub 12 rat.

    Z MediPay może skorzystać osoba, która spełnia poniższe warunki:
    polskie obywatelstwo, wiek 18-75 lat ,posiadająca przy sobie dowód osobisty.