LM PAY SPONSOREM PODCASTU „BEAUTY IS MY BUSSINES”

Data publikacji: 11 2024

Z satysfakcją możemy ogłosić nawiązanie współpracy z Karoliną Kupczak – znaną w branży Beauty twórczynią podcastu „BEAUTY IS MY BUSINESS”, szkoleniowcem, autorką książki oraz właścicielką platformy szkoleniowej dla branży Beauty. Karolina to postać, której osiągnięcia imponują na wielu płaszczyznach.

Jako specjalistka w makijażu permanentnym od ponad 8 lat, zdobyła zaufanie ponad 3 tysięcy klientek i tysiąca kursantek. Jej centrum szkoleniowe KW Beauty, jest jednym z największych na południu Polski, a jej kursy online sprzedały się w liczbie 435 egzemplarzy​.

Podcast Karoliny „BEAUTY IS MY BUSSINES”, którego staliśmy się sponsorem to prawdziwa kopalnia wiedzy dla profesjonalistów z branży beauty, ale też dla osób stawiających pierwsze kroki w biznesie. Cotygodniowe odcinki, dostępne na Spotify, poruszają tematy od marketingu i budowania marki po techniki makijażu permanentnego czy inne dziedziny nierozłącznie związane z branżą beauty inspirując i edukując słuchaczy.​

Nasza współpraca z Karoliną Kupczak to doskonała okazja do wzmocnienia naszej obecności na rynku usług estetycznych poprzez duży zasięg podcastu i zaangażowaną społeczność, która mu towarzyszy.

Warto zaznaczyć również niesłabnący rozwój rynku treści audio.                                                                   Jak wynika z raportu słuchaczy podcastów w Polsce przeprowadzonego przez Grupę Eurozet „liczba osób, które przynajmniej raz w miesiącu słuchały w 2023 roku podcastów wzrosła rok do roku o ponad 1,6 mln do 9,8 mln.„. Spotify – cyfrowa platforma do odtwarzania muzyki, podcastów i filmów notuje wzrost zamieszczanych treści w formie podcastów na swojej platformie o ponad 9 milionów względem 2020 roku, a sam podcast „BEAUTY IS MY BUSSINES” znajduje się w rankingu 200 najczęściej odtwarzanych na przestrzeni ostatniego miesiąca.

W zabieganym świecie, w którym czas stał się jednym z najcenniejszych zasobów, możliwość słuchania treści podczas wykonywania innych czynności staje się wyjątkowo atrakcyjna. To właśnie takie formaty jak podcasty — dostępne, angażujące i elastyczne — odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentów.

Nawiązując współpracę sponsorską dotyczącą podcastu „BEAUTY IS MY BUSSINES”, nasza firma idzie z duchem czasu, podążając za trendami i odpowiadając na zmieniające się potrzeby rynku.

Zachęcamy do śledzenia podcastu BEAUTY IS MY BUSINESS na platformie Spotify.

Opracowanie: Natalia Jamrozik

natalia.jamrozik@mediraty.pl